Rengøring
Alle beboere på kollegiet har pligt til at holde kollegiet pænt og rent.
Der gælder en rengøringsordning for alle beboere på værelserne ang. rengøring af køkken og fællesrum. Ordningen har til formål at opretholde et rimeligt rengøringsniveau på fællesarealer.
Kontrol af rengøring
Hver værelsesbeboer er ansvarlig for rengøring af køkken og fællesrum hver 4. uge. Hvilket værelse der er ansvarlig for rengøringen fremgår af rengøringsplanen og kører efter et rotationsprincip.
Rengøringen tjekkes hver onsdag formiddag mellem 09.00 og 12.00 af varmemesteren. Er rengøringen ikke udført fyldestgørende, så overtager rengøringsfirmaet rengøringsopgaven, og du bliver gjort økonomisk ansvarlig for denne ekstraudgift. Beløbet trækkes automatisk på den efterfølgende huslejeopkrævning.
Betaling for ikke udført rengøring
Betaling for rengøring udført af det eksterne rengøringsfirma, vil blive opkrævet samme med den næste måneds huslejeopkrævning hos den ansvarlige beboer.
Tomme værelse
I tilfælde, hvor værelset der er anført på rengøringsplanen, ikke er udlejet, er det de øvrige beboeres ansvar at køkken og fællesrum er rengjorte.
Forpligtelse
Husk at alle beboer har pligt til aktivt at medvirke til at opgangen er renholdt jf. lejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.
Rengøringsplan
Relevant for beboere på værelserne:
RENGØRINGSPLAN FOR KØKKEN OG FÆLLESRUM
Information om rengøringsplan og rengøringskontrol